Гарантія та сервіс

Сервісна політика

Сервіс включає:


Відповідно до умов сервісної політики нашої компанії сервісне обслуговування обладнання організовано таким чином, що кінцевий користувач забезпечується якісним і швидким сервісом з дотриманням умов гарантійного обслуговування, незалежно від шляхів надходження продукції.

Після закінчення гарантійного терміну служби вироби або частини виробу рекомендуємо звернення до сервісного центру для проведення профілактичних робіт, отримання інформації з утилізації або щодо подальшої безпечної експлуатації виробу, щоб уникнути його неправильної роботи або відмови.

Адреса сервісного центру – м Одеса, просп. Маршала Жукова (Небесної Сотні), 101/11. Отримати більш детальну інформацію Ви можете по телефону в Україні 0 800 20-71-63 (БЕЗКОШТОВНО).

Щоб уникнути непорозумінь, переконливо просимо Вас уважно вивчити Керівництво по експлуатації, умови гарантійних зобов’язань, перевірити правильність заповнення гарантійного талона і комплект поставки. Реалізація виробу повинна здійснюватися відповідно до чинного законодавства.

Гарантійний талон дійсний тільки при наявності правильно і чітко зазначених: моделі, серійного номера виробу, дати продажу, чітких печаток фірми-продавця, підпису покупця. Модель і серійний номер виробу повинні відповідати зазначеним в гарантійному талоні.

При порушенні цих умов, а також в разі, коли дані, зазначені в гарантійному талоні змінені, стерті або переписані, гарантійний талон визнається недійсним і гарантія з виробу знімається.

Цим гарантійним талоном компанія підтверджує прийняття на себе зобов’язань по задоволенню вимог споживачів, встановлених чинним законодавством про захист прав споживачів, в разі виявлення недоліків виробу, які виникли з вини Виробника.

Виробник залишає за собою право відмовити в задоволенні вимог споживачів за гарантійними зобов’язаннями і в безкоштовному сервісному обслуговуванні виробу в разі недотримання викладених нижче умов. Гарантійні зобов’язання Виробника та безкоштовне сервісне обслуговування здійснюються відповідно до вимог законодавства країни виконання гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування.


Умови гарантійних зобов'язань


  1. Гарантія на виріб дійсна тільки для організації або покупця і не поширюється на інші особи або організації.
  2. Гарантійний ремонт проводиться тільки після пред’явлення повністю заповненого гарантійного талона.
  3. На гарантійне обслуговування вироби приймаються тільки в повній продажній комплектації, включаючи пакувальний матеріал – коробку, антистатичну, пом’якшувальну упаковку та інші аксесуари, які входять в комплект поставки. При відсутності оригінальної упаковки виріб повинен бути упаковано в аналогічну за властивостями і розмірами упаковку за рахунок покупця. Зберігання та транспортування виробу повинні здійснюватися відповідно до маніпуляційних знаків (при наявності). Не допускайте попадання вологи на упаковку.
  4. Гарантійний термін зберігання встановлюється 6 місяців з дня виготовлення стабілізатора.
  5. Гарантійний термін на деталі / вузли / складальні одиниці стабілізаторів напруги, що входять до комплектності виробу, прирівнюється до строку на основний виріб.
  6. Гарантія на окремі деталі / вузли / складальні одиниці стабілізатора напруги може бути продовжена за умови проведення сервісних робіт в авторизованому сервісному центрі виробника в рамках терміну гарантії на основний виріб.
  7. Технічне обслуговування виробу не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни товару.
  8. Заміна у виробі несправних частин (деталей, вузлів, складальних одиниць) в період гарантійного терміну не веде до встановлення нового гарантійного терміну на весь виріб, або на змінення частини.
  9. Введення нових гарантійних строків для певні вироби не має зворотної сили. Тобто терміном гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки (відповідно зазначений в гарантійному талоні).
  10. Якщо перевіркою виявлено, що некоректна робота виробу стала наслідком неправильного підключення, установки або некомпетентного підбору, а виріб при цьому є справним, або несправність не визначена і є наслідком некоректної експлуатації, відділ гарантійного обслуговування має право вимагати оплати покупцем робіт з тестування і конфігурації виробу, а також повної оплати доставки виробу покупцеві.
  11. Виробник не несе гарантійні зобов’язання в наступних випадках:
    • невідповідність або відсутність даних у гарантійному талоні і на пред’явленому для ремонту виробі (серійний номер, дата виробництва)
    • відсутність заповненого гарантійного талона, в якому зазначаються модель, серійний номер, дата продажу виробу, чітка печатка фірми-продавця, наявність позначки про передпродажну перевірку фірмою-продавцем, підпис покупця
    • наявність механічних пошкоджень і дефектів, викликаних порушенням правил транспортування, зберігання і експлуатації виробу
    • невідповідність правилам та умовам експлуатації, що пред’являються до даного виробу виробником і описаним в керівництві по експлуатації
    • пошкодження контрольних пломб на корпусі виробу
    • якщо виявлені недоліки виникли після передачі виробу споживачеві внаслідок впливу вологи, високих або низьких температур, корозії, окислення, попадання всередину сторонніх предметів, речовин, пилу, будівельного сміття, інших рідин, комах або тварин, а також слідів їх життєдіяльності
    • якщо відмова виробу викликана дією факторів:
      • непереборної сили (війна, бунт, революція, акти саботажу)
      • наслідками стихійних лих (бурі, циклони, землетруси, повені)
      • зовнішніх чинників (аварія в електромережі або в навантаженні, близькість до високовольтних трансформаторних підстанцій або силовим лініям електротранспорту)
      • природних явищ (удар блискавки, грозова і передгрозова активність)
      • техногенних явищ (аварії, вибухи, пожежі)
      • діями третіх осіб (як випадковими через незнання, так і зловмисними)
      • на деталі / вузли / складальні одиниці виробу, піддані несанкціонованого ремонту або модифікацій, зроблено не сертифікованими фахівцями на дане обладнання
      • якщо відмова виробу викликана аварією на зовнішніх пристроях, підключених до обладнання.
  12. Дана гарантія не має на увазі повну заміну виробу.
  13. Під час перебування виробу на ремонті або технічному обслуговуванні споживачеві не надається аналогічний товар в якості обмінного фонду.
  14. Виробник ні за яких умов не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи всі, без винятку, випадки втрати прибутків, переривання ділової активності, втрати ділової інформації, або інших грошових втрат), пов’язаних з використанням або неможливістю використання купленого обладнання.
  15. Покупець не має права пред’являти претензії в зв’язку з простоєм обладнання.
  16. Покупець не може вимагати відшкодування витрат при нещасних випадках, викликаних пошкодженням (несправністю) обладнання.
  17. Умови гарантії не передбачають монтаж, демонтаж виробу, виїзд фахівця для діагностики електричної мережі і визначення характеру несправності виробу.
  18. Гарантія не поширюється на вироби, які занесені в чорний список компаній, апарати яких ми не обслуговуємо по гарантії.